Nu vet jag precis vad jag vill

Jag ville veta om det var värt all tid. Om det var värt att lägga ner tid på dig. Att ta reda på vad jag egentligen vill. Jag fick reda på det, och nu när jag verkligen inte borde - vet jag precis vad jag vill. Hur mycket jag än försöker lura mig själv, intala mig att jag inte känner som jag gör, är det meningslöst. För även om jag vill det eller inte, älskar jag dig. Jag är inte säker på hur eller hur mycket än, och jag vill inte ha reda på det. Vill inte spendera tid på nåt som ändå kommer trycka ner mig till botten.

Men älskar dig gör jag. Oundvikligt, jag älskar dig. För den du är, för den du låter mig vara, för den du får mig att vara. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0