No time for us

Förlåt, men jag orkar inte mer. Jag bryr mig om dig för mycket för att kunna ha dig i min omgivning när det är såhär. Jag kanske rent av älskar dig. Det blir för mycket.

Förlåt, men jag har ingen kraft kvar. Jag orkar inte hjälpa dig när du hela tiden faller tillbaka, det finns inget jag kan göra längre. För vad jag än säger - spelar inte längre någon roll.

Förlåt, men jag har försökt. Så himla mycket. Tänk tillbaka och lägg märke till all tid jag lagt ner på att du ska må bra. Men jag kan inte försöka mer, för du lyssnar inte. Det funkar bara inte.

Förlåt, men jag kommer sakna dig. För du var min bästa vän. Kanske den bästa jag någonsin haft, och någonsin kommer ha. Ett tag fanns du där hela tiden, du var äkta.

Förlåt, men jag kommer alltid älska dig. För det du gjort, för det du var. För det du var för mig.

Förlåt, men jag vet inte om jag klarar mig utan dig. Egentligen inte, men jag måste.

Förlåt, men jag kan inte längre.

Förlåt, men du får klara dig själv.

Från och med nu, ska jag sluta bry mig om dig - för mitt eget bästa.
Förlåt för det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0